Select Page

Google Fred Update (08.03.2017)

Google Fred Update (08.03.2017)

Märtsi alguses lasi google käiku oma uusima uuenduse

GOOGLE FRED UPDATE.

Tegemist on suhteliselt lihtsa uuendusega mis mõjutab ainult neid lehti kes kasutavad oma lehekülgi reklaamide näitamiseks. Reklaame näitavad lehed on kaotanud paljudel juhtudel 50 – 90 % oma külastatvusest ning selle läbi ka oma teenistusest.

Tavalisel kodulehe pidajal pole põhjust muretseda. Kui teie koduleht ei näita külastajatele reklaame siis pole teil ka põhjust muretsemiseks. Küll aga on teil õpetlik lugeda kuidas Google võitleb konkureerivate reklaamivahendajatega.

Google reklaamivõrgustik

Huvitaval kombel mõjutab google fred update ainult neid lehti kes kasutavad oma lehel kolmandate osapoolte reklaamiplatforme või müüvad ise reklaami oma lehel. Google enda reklaamivõrgustiku teenuseid kasutavaid kodulehti see uuendus millegi pärast ei puuduta.

Google Fred Update on suunatud konkureerivate reklaamivõrgustike vastu, sundides kaudselt kodulehe pidajaid loobuma teistest platformidest ja kolima ümber Google teenustele.

Miks see teid murelikuks peaks tegema

Google ei üritagi enam varjata oma peamist eesmärki – Tõsta Google otsingumootori monetiseeritus maksimaalselt kõrgeks, ning iga vahend selle eesmärgi saavutamiseks on hea. Mida me teame, mida Google on selle eesmärgi saavutamiseks juba teinud?

1. Otsingutulemustes on praktiliselt võimatu eristada tasulisl reklaamtulemusi tavalistest tulemustes mis omakorda tõstab “kogemata” reklaamidel klikkimise tõenäosust
2. Enamus seadmetel ei ole otsingumootoris võimalik ilma lehte allapoole kerimata näha midagi muud peale reklaamide. Ehk inimene klikib suurema tõenäosusega reklaamil
3. Google kaotab ära kolmandate osapoolte ligipääsud Google analytics ja google search andmetele. Inimesed peavad “pimesi usaldama” et google näidatud numbrid (mis kontrollimisel kunagi tegelikult paika ei pea) mille alusel reklaamide eest raha küsitakse on ka õiged.
4. Google Fred Update üritab aktiivselt meelitada kodulehtede valdajaid kasutama oma reklaamivõrgustikku karistades neid teiste reklaamivõrgustike kasutamise eest

Ülaltoodut arvestades on rohkem kui piisavalt põhjust uskuda, et need sammud ei jää viimaseks, ning Fred Update saab varsti järglase (Elroy) kes hakkab karistama kodulehtede omanike mõne muu huvitava ettekäändega.

SOOVITUS

Mida vähem te sõltute Google tasulistest reklaamiteenustest või nüüd ka teiste platformide tasulistest reklaamidest seda parem.
1. Google andmeid reklaami näitamiste kohta on raske kontrollida
2. Konkurendid saavad teie reklaamidel klikkida ja teile kulusid põhjustada
3. Reklaamide hinnad lähevad üles kuna järjest rohkem ettevõtjaid on hakanud reklaami ostma.

Üle 50% interneti kodulehtede liiklusest on robotite klikkimine. Sellest pole probleemi kui te ei maksa selle liikluse eest. Kasutades Google reklaami te kahjuks maksate. Seega ca 50% sellest mis te reklaami eest maksate läheb tühja.

Kasutage parem tasuta tulemuste tõstmise teenust, et te tuleksite välja tasuta tulemustes, ning ei maksaks ennast segaseks. Näiteks www.otsinguabi.ee

About The Author

Kari Kuulman

Kari Kuulman – “Kogemuseks nimetan tehtud vigasid ja vigadest saadud õppetunde”
10 aastat SEO probleemide lahendamist. Koolitamiste ja esinemiste asemel olen iga päev aidanud eesti ettevõtjatel lahendada SEO probleeme. 2016 aastal käis minu laualt läbi peaaegu 1000 erinevat probleemset kodulehte. Olen hoidnud ennast eemale esinemistest, avalikest esinemistest ja meediast. Mulle ei meeldi esinemised ja ma ei ole hea suhtleja. Nüüd aga on tulnud aeg jagada 10 aastaga kogunenud teadmisi teiega.

MIKS SEOKOOL ?

SEOkool jagab kogu SEO valdkonna informatsiooni, uudiseid, meetodeid ja muudteiega tasuta. Miks? Mida targemad ja teadlikumad on inimesed seda meeldivam on oma tööd teha ja seda vähem liigub Eesis ringi pettureid kes SEO mainet alla viivad.

Follow Us